ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس
ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

ورزش باستانی شهرقدس

برگزاری باشکوه مراسم افتتاحیه و بازگشایی مجدد زورخانه حضرت ولیعصر (عج) پس از به اتمام رسیدن فرآیند بازسازی و تجهیز آن

زورخانه حضرت ولیعصر (عج) _ شهرستان قدس، طی مراسم باشکوهی پس از به اتمام رسیدن فرآیند بازسازی و تجهیز آن افتتاح و بازگشایی گردید.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس،  مقارن با هفته دفاع مقدس، زورخانه حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان طی مراسم باشکوهی، با حضور مسئولین شهری، اعضای محترم دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی شهرستان، مسئولین محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیأت محترم پهلوانی و زورخانه ای شهرستان و ورزشکاران و پیشکسوتان زورخانه و خانواده های بزرگوار ایشان و نیز همراهی سایر دوست داران و علاقه مندان این حوزه ی ورزشی؛  پس از به پایان رسیدن فرآیند مرمت و تجهیز ساختمان زورخانه در روز سه شنبه مورخ 96/06/28 افتتاح گردید.

طی این مراسم مراتب تقدیر و تشکر از  اعضای محترم شورای دوره های چهارم و پنجم شهرستان, مسئولین شهری و شهر داری و مقام آوران ورزشی زورخانه، توسط هیأت محترم پهلوانی و زورخانه ای استان تهران به ریاست حاج عباس صباغی ، اداره ی ورزش و جوانان شهرستان قدس و هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس صورت پذیرفت.
لازم به ذکر میباشد در این مراسم هیأت محترم پهلوانی و زورخانه ای استان تهران به منظور تقدیر و سپاس و نیز ارج نهادن به زحمات و توجهات شهردار محترم اسبق شهرستان جناب آقای مهندس کولیوند، طی ارسال تندیس و تقدیر نامه از ایشان تشکر و قدر دانی نمودند.

همچنین شهرداری قدس و نیز  اداره ی ورزش و جوانان شهرستان  طی اهدای هدیه و الواح تقدیر از ورزشکاران و پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه ای شهرستان تقدیر به عمل آوردند.

در طول مراسم و ضمن اجرای ورزش ولایی زورخانه ای توسط ورزشکاران و پیشکسوتان زورخانه، ریاست محترم هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس، جناب آقای حسین بخشعلی پور  به بیان نکاتی چند در خصوص اهمیت ورزش زورخانه ای و جایگاه ویژه ی آن در فرهنگ ایرانی به بیان نکاتی چند پرداختند.

پس از ورزش نمادین ورزشکاران ، عضو محترم شورای اسلامی شهرستان جناب آقای حسین چناقچی و نیز ریاست محترم اداره ی ورزش و جوانان شهرستان جناب آقای صیفوری در مجلس به ایراد سخن پرداختند.

در خاتمه از جانب هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس از زحمات و توجهات شهرداری قدس جهت فرآیند به سازی و تجهیز فضای زورخانه و مناسب کردن آن برای این قشر ورزشی و نیز برگزاری مراسم افتتاحیه مذکور و همچنین هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران و اداره ی ورزش و جوانان شهرستان به جهت توجه و قدر دانی از بانی های اجرایی این مهم و ورزشکاران و پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه ای شهرستان، نهایت تقدیر و سپاس را داریم و از خداوند منان برای آنان توفیق روز افزون و کامیابی مسئلت می نماییم.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

همایش بزرگ افتتاحیه زورخانه حضرت ولیعصر (عج) _ شهرستان قدس

زورخانه ی حضرت ولیعصر (عج) _شهرستان قدس پس از به اتمام رسیدن تعمیرات و تجهیز شدن آن افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس، پس از به اتمام رسیدن تعمیرات و تجهیز ساختمان زورخانه ی حضرت ولیعصر شهرستان قدس و در پی افتتاح رسمی از سوی مسئولین شهری، همایش و مراسم بزرگ افتتاحیه ی آن در روز سه شنبه مورخ96/06/28 ساعت 19:30 در این زورخانه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر می باشد در نظر دارد در این همایش که باحضور مسئولین و صاحب عناوین شهری و ورزشی  شهرستان و نیز هیأت محترم پهلوانی و زورخانه ای استان تهران برگزار خواهد شد، از مسئولین محترم و نیز ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای شهرستان تقدیر به عمل آید.
لذا ضمن اطلاع رسانی از عزایزان و خانواده و همراهان گرامی آنها جهت شرکت در همایش دعوت به عمل می آید و امید است با برگزاری به نحو احسن این همایش جایگاه فرهنگ دیرینه پهلوانی همچو سابق در سطح استان و شهرستان حفظ و مطرح گردیده و موجبات مفاخر ورزشکاران و دوست داران این حیطه ی ورزشی گردد.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

همایش بزرگ افتتاحیه زورخانه حضرت ولیعصر(عج)

همایش بزرگ افتتاحیه زورخانه حضرت ولیعصر(عج) در روز سه شنبه 96/06/28 ساعت 19:30 برگزار خواهد شد.                                            

 "روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"برگزاری مسابقات ورزش زورخانه ای آینده سازان استان تهران در روز عید غدیر"

مسابقات ورزش زورخانه ای آینده سازان استان تهران در رده جوانان برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در روز شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ مصادف با عید ولایت ، مسابقات ورزش زورخانه ای آینده سازان استان تهران در رده جوانان ( ۱۶ تا ۱۸ سال ) به میزبانی اداره وررش و جوانان شهرستان ری  برگزار می گردد.

لازم به ذکر است این مسابقات در رشته های ( چرخ تیز ، چرخ چمنی ، میل بازی ، کباده و سنگ ) رأس ساعت ۹ صبح در زورخانه شهدای شهر ری واقع در شهرری،میدان فرمانداری ، جنب اداره ورزش و جوانان شهرستان ری،سالن شهید مقدم، برگزار می گردد.

همچنین پیرو این خبر ازائه معرفی نامه از هیأت مربوطه، همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی و بیمه ورزشی الزامی بوده و این مسابقات طبق قوانین و مقررات فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای برگزار می گردد.

به نفرات برتر مدال،حکم قهرمانی و جوایز نقدی و به تیمهای اول تا سوم کاپ قهرمانی نیز اهدا می گردد.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات ورزش زورخانه ای استان تهران(جام فجر) "

جلسه هماهنگی مسابقات ورزش زورخانه ای استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در روز سه شنبه ۷ شهریور ۹۶، جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزش زورخانه ای استان تهران (جام فجر انقلاب اسلامی) در دفتر هیأت استان تهران برگزار شد.

در این جلسه عباس صباغی (سرپرست هیأت استان تهران) ، عزیزالله فتاحی (دبیر هیأت استان تهران) ، مسعود هدیه لو ( مسئول مسابقات هیأت استان تهران) ، علی قاسمی (رئیس هیأت شهرستان شمیرانات) ، حسن فرزانه (رئیس هیأت جنوب شرق) ، اصغر نوراللهی (رئیس هیأت جنوب غرب) ، مرشد علی طاهری (مدیر زورخانه شیر) ، حاج آقا فرحزادی( مدیر زورخانه شهدای فرحزاد) شرکت داشتند که در خصوص برگزاری مسابقات هنرهای فردی استان تهران در کلیه رده های سنی و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ، بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است این مسابقات از مهرماه سالجاری آغاز خواهد شد.

همچنین زمان دقیق و محل برگزاری رقابتها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"آغاز ورزش پهلوانی و زورخانه ای در زورخانه حضرت ولیعصر (عج)- شهرستان قدس"

ورزشکاران و پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس، در زورخانه ی حضرت ولیعصر (عج)_شهرستان قدس، به اجرای ورزش ولایی پرداختند.

 به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس، در پی به اتمام رسیدن فرآیند مرمت و به سازی ساختمان زورخانه ی مذکور که با همت سازمان شهرداری شهرستان و با اقدامات و پیگیری های هیات محترم پهلوانی و زورخانه ای شهرستان از واپسین ماه های سال پیش (1395) ، آغاز و در روز سه شنبه مورخ96/05/31 با افتتاح رسمی از سوی مسئولین شهر، اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردارمحترم شهر جناب آقای مهندس کولیوند، همراه سایر پروژه های شهر ، به اتمام نهایی رسید؛ جمعی چند از ورزشکاران و پیشکسوتان این زورخانه در روز پنج شنبه مورخ 96/06/02 در حضور حاج حسین بخشعلی پور ریاست محترم هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان، آقای ولی کارگر ، دبیر محترم هیات و سایر پیشکسوتان این حیطه ی ورزشی، به اجرای ورزش ولایی پرداختند.
لازم به ذکر می باشد که با از سر گرفته شدن اجرای ورزش در این زورخانه، دوست داران و علاقه مندان به این حیطه ی ورزشی می توانند روزهای فرد از ساعت 20:00 و مقارن با ساعت آغاز ورزش، جهت اجرای ورزش و یا بازدید از اجرای آن توسط ورزشکاران به این مکان مراجعه فرمایند.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"مرمت وتعمیرات زورخانه حضرت ولیعصر(عج) شهرقدس به پایان رسید"

 امروزمورخ ۹۶/۵/۳۱ روزسه شنبه توسط مسئولین شهر، اعضاء محترم شورای اسلامی شهروشهردارمحترم شهرمهندس کولیوندورئیس هیأت پهلوانی وزورخانه ای شهرستان قدس آقای بخشعلی پور ونایب رئیس هیأت آقای حاج محسن همیانی همراه سایرپروژه های شهرافتتاح گردید وازمورخ ۹۶/۶/۲ روز پنجشنبه ورزشکاران شروع به ورزش خواهند نمود.

"فرستاده شده توسط آقای بخشعلی پور ریاست محترم هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

اطلاعیه

در پی اتمام مرت ساختمان زورخانه، ب یاری خداوند روز پنج شنبه مورخ96/6/2 اولین جلسه ورزش انجام میگردد.
منتظر تشریف فرمایی دوستان عزیز در تایم همیشگی ورزش هستیم.
"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"اهدای حکم صباغی سرپرست هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران"

حکم سرپرست هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران توسط مجتبی جوهری اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در روز دوشنبه ۳۰ مردادماه ۹۶ ، حکم عباس صباغی (سرپرست هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران و سرپرست دبیری منطقه ۷ کشوری ) توسط مجتبی جوهری ریاست فدراسیون به وی اهدا گردید.

لازم به یادآوری است عباس صباغی به پیشنهاد رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران  و موافقت فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به عنوان سرپرست هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران منصوب شده بود.

"برگزاری اردوی آماده سازی تیم نونهالان استان تهران"

اردوی آماده سازی تیم نونهالان استان تهران در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، اردوی آماده سازی تیم زورخانه ای نونهالان استان تهران جهت شرکت در مسابقات کشوری، روز دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ در آکادمی ورزش زورخانه ای شهید حاج مهدی عراقی تهران آغاز و درحال برگزاری می باشد.

شایان ذکر است این اردوی تمرینی زیر نظر محمد سرابی مسئول امور مربیان هیأت استان تهران جهت انتخاب نفرات برتر برای اعزام به مسابقات زورخانه ای نونهالان کشور در حال برگزار می باشد.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

اطلاعیه

قابل توجه ورزشکاران محترم:

فردا دوشنبه مورخ 96/5/30 قبل از ظهر در پی بازدید و افتتاح چندین پروژه عمرانی در سطح شهرستان، نمایندگانی از سازمان شهرداری قدس جهت بازدید فرایند ترمیم و همچنین افتتاح ساختمان زورخانه حضرت ولیعصر(عج) به زورخانه تشریف فرما میشوند.
خواهشمند است ورزشکارانی که وقت شرف یابی در موقع مقرر را دارند، در زورخانه حضور به هم رسانند.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"برگزاری مسابقات انتخابی زورخانه ای نونهالان استان تهران"

مسابقات انتخابی زورخانه ای استان تهران در رده نونهالان برگزار شد.

✍️به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، مسابقات انتخابی زورخانه ای استان تهران در رده نونهالان صبح امروز جمعه ۲۷ مرداد ماه ۹۶ در زورخانه شهید حاج مهدی عراقی با استقبال ورزشکاران نونهال و خانواده های آنان برگزار شد.

این مسابقات با حضور عباس صباغی سرپرست هیأت استان تهران ، عزیزالله فتاحی دبیر هیأت استان تهران،محمد سرابی دبیر کمیته مربیان کشور و مسئول کمیته مربیان هیأت استان تهران، عباس قنبری مسئول فنی وامور مربیان منطقه ۷ کشور، امیر خواجه وند مسئول کمیته داوران هیأت استان تهران از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

در این دوره از مسابقات انتخابی هنرهای فردی، نونهالان تهرانی در مقابل هم به رقابت پرداختند و از میان ورزشکاران نونهال نفرات برتر جهت شرکت در اردوی تمرینی استان تهران انتخاب شدند.

نفرات انتخاب شده برای شرکت در اردوی تمرینی استان به شرح ذیل می باشد:

معراج موسوی – عرفان باباعلی، متین دانش-سبحان سید صالحی -امیرعلی فاتحی نیا-طاها آزادی -علی باغبانی-مهدی یگانه -علیرضا حیدرپور-امیرعلی عزیزآبادی فراهانی-طاها بیرانوندی-امیرحسین کاظمیان-آرین فیض نژاد-ماهان رحیمی-محمد مراد آبادی-امیر رضا مقدسی-رحمان رحیمی

لازم به ذکر است نفرات انتخاب شده می بایست روز دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ رأس ساعت ۱۰ صبح خود را به مربیان تیم استان تهران در آکادمی شهید حاج مهدی عراقی تهران معرفی نمایند.

همچنین عباس صباغی (سرپرست هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران) طی سخنانی ضمن خیر مقدم به ورزشکاران و مربیان و اولیای ورزشکاران ،‌ برگزاری اردوهای تخصصی ورزشی استان تهران در کلیه رده های سنی (نونهالان – نوجوانان – جوانان – بزرگسالان) در روزهای جمعه و به صورت ماهیانه را از برنامه های جدید هیأت استان اعلام کرد.

وی یکی دیگر از برنامه های مهم هیأت استان تهران را برگزاری مسابقات در دهه مبارک فجر اعلام کرد.


"انتصاب صباغی بعنوان سرپرست هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران"

 به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، با توجه به استعفای علی اسدی دولابی از ریاست هیات استان تهران و به پیشنهاد رضا گل محمدی  مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران  و موافقت فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ، طی حکمی از طرف مجتبی جوهری ریاست فدراسیون، عباس صباغی سرپرست هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران شد.

لازم به یادآوری است پیش از این اسدی دولابی طی سه سال ریاست هیات استان را بر عهده داشت.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان استان تهران"

مسابقات انتخابی ورزش زورخانه ای استان تهران در رده نونهالان روز جمعه برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، مسابقات انتخابی ورزش زورخانه ای استان تهران ( تیمی و هنرهای فردی) در رده نونهالان ، روز جمعه ۲۷ مردادماه ۹۶ راس ساعت ۹:۳۰ صبح در زورخانه شهید عراقی تهران برگزار می گردد.
لازم به ذکر است ورزشکاران و مرشدان متولد سال ۱۳۸۳ به بالا می توانند در این دوره از مسابقات انتخابی شرکت نمایند.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

حسینعلی رامشینی پیشکسوت کشتی کشور و مسئول سابق کمیته کشتی پهلوانی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران در بیمارستان بستری شد

"استعفای رئیس هیأت استان تهران"

رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، علی اسدی دولابی رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران از سمت خود استعفا و نامه استعفای خود را تقدیم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کرد.

لازم به ذکر است استعفای اسدی دولابی ، تاکنون از طرف مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مورد موافقت قرار نگرفته است.
"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"برگزاری کلاس توجیهی داوران منطقه ۷ کشور"

دوره توجیهی داوران منطقه ۷ کشور (استان تهران و توابع) برگزار شد.

✍️ به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در روز جمعه ۶ مرداد ۹۶، دوره توجیهی داوران منطقه ۷ کشور (استان تهران و توابع) زیر نظر جلیلی دبیر کمیته داوران فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در زورخانه شهید عراقی تهران برگزار شد.

همچنین در این دوره آئین نامه داوری در مسابقات برای داوران شرکت کننده  و با حضور هدیه لو (مسئول کمیته داوران منطقه ۷ کشور )نیز تدریس شد.

شایان ذکر است طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون، داورانی که در این دوره توجیهی شرکت نکرده اند ، از این پس نمی توانند در مسابقات استانی و کشوری (سال ۹۶) به قضاوت بپردازند.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

گزارش تصویری

شرکت اعضای بسیج ورزشکاران در مراسم گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و روز قشر بسیج ورزشکاران - شهر ری
"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"حضور ورزشکاران و پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس در ویژه برنامه روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در استان تهران"

ویژه برنامه روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان تهران در ورزشگاه رسالت با حضور ورزشکاران سطح استان ، باشکوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس؛ در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۹۶ ، مراسم گرامیداشت (هفدهم شوال) روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با اجرای بیش از چهارصد نفر از ورزشکاران زورخانه ای سطح استان تهران در زمین فوتبال ورزشگاه رسالت (دیهیم سابق) با حضور دکتر احمدی (معاون فرهنگی پژوهشی وزارت ورزش و جوانان ) ، دکتر شعبانی بهار (معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ) ، رضا گل محمدی (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ) ، ابوالفضل ملاجعفری (معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) ، زرگر( رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) ، پیام نظر (مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) ، عباس صباغی (نائب رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران ) ، عزیزالله فتاحی (دبیر هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران) ، مهندس نوری (شهردار منطقه ۸ تهران) ، دکتر یلفانی (نائب رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ) ، مرادی فر(دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ) ، مرادی (امور بین الملل فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) ، عطایی (رئیس هیأت کاراته استان تهران ) ، سرهنگ سراج (رئیس هیأت رزمی استان تهران ) ، زرنگار (رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران ) ، کهن کسوتان، پیشکسوتان ورزش ولایی و خانواده معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران و عموم شهروندان برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن کریم آغاز و پس از آن سرود جمهوری اسلامی توسط گروه سرود نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نواخته شد، همچنین این ویژه برنامه با اجرای حسین شیرازی و رضا مدنی نیز ادامه یافت.

از دیگر برنامه های این ویژه برنامه سخنرانی عباس صباغی نائب رئیس هیأت استان تهران ، اجرای ورزش ولایی بیش از چهارصد نفر از ورزشکاران سطح استان تهران  با نوا و همخوانی گروهی مرشدان ، سخنرانی رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی پژوهشی وزارت ورزش و جوانان ،‌ و تجلیل از خانواده شهید پهلوان ابراهیم هادی پایان بخش گردهمایی جامعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای در روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای بود.

گزارش تصویری

استقرار جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس در مکان اجرایی ویژه برنامه روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان تهران

"حضور ریاست هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس در جلسه روسای هیات حوزه ها و شهرستان های استان تهران"

"جلسه روسای هیات حوزه ها و شهرستان های استان تهران در روز سه شنبه 13تیر ماه 1396 منعقد گردید."

✍️به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس، جلسه هیات حوزه ها و شهرستان های استان تهران در دفتر هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران منعقد گردید.

ضمن این جلسه که با حضور آقایان عباس صباغی نائب رئیس هیات استان تهران و عزیز الله فتاحی دبیر هیات استان تهران برگزار گردید؛ حاج حسین بخشعلی پور با دعوت قبلی در این جلسه حضور به هم رسانید و در جریان  سیاست گزاری ها و برنامه ریزی های اجرایی ویژه برنامه های هفته پهلوانی و زورخانه ای (هفدهم شوال) با سایر مقامات اجرایی به تبادل نظر پرداخت.

مسابقات زورخانه ای نوجوانان کشور برگزار می شود.

▫️مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد.
✍️به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، این رقابتها در سه بخش هنرهای فردی(چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی در اوزان 60- و 60+ کیلوگرم)، تیمی زورخانه‌ای و پهلوانی در اوزان (40، 50، 60، 70، 70+ تا 90 کیلوگرم)  در تیرماه جاری برگزار می گردد.
در این رقابتها که با مشارکت انجمن پهلوانی و زورخانه ای وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود هر تیم شرکت کننده شامل  12  نفر  از متولدین یکم مهرماه 1380 لغایت 31 شهریور 1383 خواهند بود.
لازم به ذکر است: فقط نفراتی مجوز وزن کشی و شرکت در مسابقات پهلوانی را دارند که یا در رشته تیمی و یا یک رشته هنرهای فردی حد نصاب مصوب در آیین نامه را کسب نموده باشند.
بر همین اساس آیین نامه های اجرایی، زمان و مکان دقیق این پیکارها متعاقباً اعلام خواهد شد.