ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس
ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

ورزش باستانی شهرقدس

"تسلیت"

فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام حضرت رسول اکرم (ص)

 و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) تسلیت باد.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"نشست هم اندیشی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس در اداره ورزش و جوانان شهرستان "

برگزاری نشست و هم اندیشی و هماهنگی هیئت باستانی با حضور کرمی مسئول فنی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"الَّذِینَ صَبَرُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَٰئِکَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ کَبِیرٌ"هود11

جان باختن هموطنان عزیزمان درحادثه زلزله اخیر در غرب کشور را تسلیت عرض می نمایم.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"اجرا و معرفی ورزش زورخانه ای در شبکه العالم"

اجرا و معرفی ورزش ملی مذهبی کشورمان در شبکه تلویزیونی العالم با حضور تیم ورزش زورخانه شیرافکن انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در روز سه شنبه ۲ آبان ۹۶ در آخرین روز از هفته تربیت بدنی ، ورزشکاران زورخانه شیرافکن تهران با حضور در شبکه تلویزونی العالم ، به اجرا و معرفی ورزش ولایی پرداختند.

همچنین حاج مجید معصومی (رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای شمال غرب و مدیریت زورخانه)  در خصوص این ورزش نکاتی را بیان داشت.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"حضور پیشکسوتان و ورزشکاران زورخانه حضرت ولیعصر (عج) _شهرستان قدس در زورخانه حسین ابن علی شهرداری شهریار"


پیشکسوتان و ورزشکاران زورخانه حضرت ولیعصر (عج) در زورخانه حسین ابن علی شهرداری شهریار به اجرای ورزش ولایی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس،طبق هماهنگی های صورت گرفته از سوی هیات های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان های قدس و شهریار، پیشکسوتان و ورزشکاران زورخانه حضرت ولیعصر (عج) به منظور تجدید دیدار با کهنه سواران و ورزشکاران زورخانه ای شهرستان شهریار و همچنین عرض تبریک جهت افتتاح زورخانه تازه تاسیس مذکور روز پنج شنبه مورخ96/07/27 در جمع آن عزیزان به اجرای دوستانه ورزش ولایی زورخانه ای پرداختند.

لازم به ذکر میباشد، در این دیدار که مزین به آداب مهمان نوازی ورزشکاران شهریار بود، ضرب و زنگ زیبا و صوت دلنشین مرشد های ارزنده جناب آقایان پیمان طربی از زورخانه حضرت ولیعصر (عج) و مهدی حاجی محمره از زورخانه حسین ابن علی با هنرنمایی های زیبای میانداران محترم (آقای محسن همیانی نایب رئیس محترم هیات شهرستان قدس میاندار شنو، آقای مجید محبت خواه میاندار میل و آقای حسین بخشعلی پور ریاست محترم هیات شهرستان قدس میاندار پا) فضای دلنشینی را در مجلس ایجاد نمود.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"پیام گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، به مناسبت فرارسیدن۲۶ مهرماه روز ورزش و آغاز هفته تربیت بدنی"


"امیدوارم در مسیر سرافرازی جوانان شایسته پایتخت، گام های بزرگ و جدی برداریم."

مدیرکل فرارسیدن ۲۶ مهرماه روز ورزش و آغاز هفته تربیت بدنی را به جامعه پرافتخار ورزش کشور و به ویژه خانواده بزرگ ورزش و جوانان پایتخت تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در پیام رضا گل محمدی با تاکید بر این مهم که نه تنها یک روز سال، بلکه کل ایام و روزهای سال، می تواند روز ورزش باشد، چنین آمده است:
ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی و فرهنگی، در کمال و تعالی انسان ها موثر است و با آن می توانیم فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی کشورمان را به جهان معرفی نماییم.
ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با شعار"ورزش، سلامت، فرهنگ، امید"، از صمیم قلب از مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان استان تهران، بخصوص از همّت بلند روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و تلاش های مؤثر رؤسا، دبیران و نواب رئیس هیات های ورزشی که نقش مهمی در دستیابی به توفیقات مختلف ورزش پایتخت در عرصه های گوناگون ایفا می نمایند، تقدیر نموده، بر این باورم که توسعه ورزش موجب ارتقای سلامت عمومی جامعه و افزایش نشاط اجتماعی می شود و در یادگیری و تقویت نگرش ها، ارزش ها، مهارت ها و گرایش های کلی مانند جوانمردی و انضباط، تاثیرگذار است.
با قدردانی از همراهی های دلسوزانه خدمتگزاران صدیق امر ورزش و جوانان، برای کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، مربیان، ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی استان تهران و بویژه رسانه های گروهی به عنوان حامیان جدی ورزش، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون مسئلت می نمایم، امیدوارم با اتحاد و همدلی در مسیر افتخارآفرینی تازه برای ورزش استان تهران و سرافرازی جوانان شایسته پایتخت گام های بزرگ و جدی برداریم.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"حضور اعضا هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس در مراسم معارفه مسئول جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان"


اعضا هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس در مراسم معارفه مسئول جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان که همزمان با
تودیع معارفه ی مسئول کمیسیون ورزش و جوانان دوره چهارم شورای اسلامی شهر و نیز مسئول اسبق این اداره بود، شرکت نموند.


به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس، اعضا این هیات در مراسمی که به موجب تودیع و معارفه ی جناب آقای حسین نوروزی مسئول اسبق کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرستان؛ تودیع و معارفه ی جناب آقای علیرضا صیفوری مسئول اسبق اداره ی ورزش و جوانان شهرستان و نیز نصب و اهدا حکم مسئولیت به آقای نوروزی به عنوان سرپرست جدید این اداره برگزار شده بود، شرکت نمودند.

لازم به ذکر می باشد، در این مراسم که با حضور جناب آقای محمودی نماینده محترم حوزه مشق، جناب آقای گلمحمدی مدیرکل ورزش استان تهران و امام جمعه محترم شهرستان و جمعی از مسئولان و صاحب منصبان شهرستان و نیز مسئولین و اعضا محترم هیات های ورزشی شهرستان برگزار گردید، سخرانان به ایراد نکاتی از قبیل ایجاد جوی خاص و توام با آرامش در سطح ورزش استان، افتتاح پروژه های عمرانی مرتبط با ورزش در سطح استان و همچنین شهرستان قدس، داشتن روند رو به رشد سطح کلی ورزش شهرستان و نیز اهمیت و ضرورت همکاری و همدلی مسئولین شهری و ورزشی در حفظ و ترقی جو مثبت پیش آمده پرداختند.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

اطلاعیه

مسابقه انتخابی ۱۲ گانه انفرادی استان تهران(در رده سنی ۱۹ تا ۳۰ سال و ۳۱ تا ۴۰ سال)  ، امروز دوشنبه از ساعت ۱۵ در زورخانه شهید عراقی برگزار می گردد.

آدرس زورخانه شهید عراقی:
'خیابان ۱۷شهریور،چهارراه دروازه دولاب،ابتدای خیابات شهید شیرازی، کوچه سیفیان.'

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

فرا رسیدن سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) تسلیت باد.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

قاب های ماندگار

ازپیشکسوتان زورخانه حضرت ولیعصر(عج)شهرستان قدس(استان تهران):

سمت راست آقای اصغر حاجیلوراد(اززورخانه داران همدان)

و سمت چپ حاج مرتضی مدنی

"اجرای ورزش ولایی زورخانه ای در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی شهرستان قدس توسط ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای شهرستان"

ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی به اجرای ورزش زورخانه ای پرداختند.

به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس، ورزشکاران این حوزه ورزشی در مراسمی که امروز چهارشنبه نوزدهم مهر ماه به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان برگزار شد ، به اجرای ورزش نمادین زورخانه ای پرداختند.

لازم به ذکر می باشد که ضمن این اجرا که نوای دلنشین ضرب و صوت داودی مرشد پیمان طربی و میانداری زیبای ورزشکار ارزنده پیمان قدرتی به آن زیبایی چندانی بخشیده بود، حاج حسین بخشعلی پور ریاست محترم هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان به ایراد نکاتی چند در خصوص اهمیت ورزش و فرهنگ پهلوانی پرداختند و از دوستاران این حوزه خواستند که با این آداب و رسوم ، خود را مانوس گردانند.

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"برگزاری مسابقه انتخابی ۱۲ گانه انفرادی استان تهران"

مسابقه انتخابی ۱۲ گانه انفرادی (میانداری) استان تهران در دو رده سنی برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، مسابقه انتخابی ۱۲گانه انفرادی (میانداری ) استان تهران در رده سنی (۱۹ تا ۳۰ سال تمام) و (۳۱ تا ۴۰ سال تمام) روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ۹۶ از ساعت ۱۵ در زورخانه شهید عراقی تهران واقع در خیابان هفده شهریور-چهاراه دروازه دولاب،خیابان شهید شیرازی،کوچه سیفیان برگزار می گردد.

لازم به ذکر است  جهت شرکت در این مسابقه به همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه و کارت بیمه ورزشی برای ورزشکاران الزامی است.

شرایط سنی شرکت کنندگان به شرح ذیل می باشد.

متولدین (۱۹ تا ۳۰ سال ) = ۱۳۶۷/۱/۱ لغایت ۱۳۷۷/۶/۱

متولدین (۳۱ تا ۴۰ سال) = ۱۳۵۷/۱/۱ لغایت ۱۳۶۶/۱۲/۲۹