ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس
ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

ورزش باستانی شهرقدس

برگزاری باشکوه مراسم افتتاحیه و بازگشایی مجدد زورخانه حضرت ولیعصر (عج) پس از به اتمام رسیدن فرآیند بازسازی و تجهیز آن

زورخانه حضرت ولیعصر (عج) _ شهرستان قدس، طی مراسم باشکوهی پس از به اتمام رسیدن فرآیند بازسازی و تجهیز آن افتتاح و بازگشایی گردید.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس،  مقارن با هفته دفاع مقدس، زورخانه حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان طی مراسم باشکوهی، با حضور مسئولین شهری، اعضای محترم دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی شهرستان، مسئولین محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیأت محترم پهلوانی و زورخانه ای شهرستان و ورزشکاران و پیشکسوتان زورخانه و خانواده های بزرگوار ایشان و نیز همراهی سایر دوست داران و علاقه مندان این حوزه ی ورزشی؛  پس از به پایان رسیدن فرآیند مرمت و تجهیز ساختمان زورخانه در روز سه شنبه مورخ 96/06/28 افتتاح گردید.

طی این مراسم مراتب تقدیر و تشکر از  اعضای محترم شورای دوره های چهارم و پنجم شهرستان, مسئولین شهری و شهر داری و مقام آوران ورزشی زورخانه، توسط هیأت محترم پهلوانی و زورخانه ای استان تهران به ریاست حاج عباس صباغی ، اداره ی ورزش و جوانان شهرستان قدس و هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس صورت پذیرفت.
لازم به ذکر میباشد در این مراسم هیأت محترم پهلوانی و زورخانه ای استان تهران به منظور تقدیر و سپاس و نیز ارج نهادن به زحمات و توجهات شهردار محترم اسبق شهرستان جناب آقای مهندس کولیوند، طی ارسال تندیس و تقدیر نامه از ایشان تشکر و قدر دانی نمودند.

همچنین شهرداری قدس و نیز  اداره ی ورزش و جوانان شهرستان  طی اهدای هدیه و الواح تقدیر از ورزشکاران و پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه ای شهرستان تقدیر به عمل آوردند.

در طول مراسم و ضمن اجرای ورزش ولایی زورخانه ای توسط ورزشکاران و پیشکسوتان زورخانه، ریاست محترم هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس، جناب آقای حسین بخشعلی پور  به بیان نکاتی چند در خصوص اهمیت ورزش زورخانه ای و جایگاه ویژه ی آن در فرهنگ ایرانی به بیان نکاتی چند پرداختند.

پس از ورزش نمادین ورزشکاران ، عضو محترم شورای اسلامی شهرستان جناب آقای حسین چناقچی و نیز ریاست محترم اداره ی ورزش و جوانان شهرستان جناب آقای صیفوری در مجلس به ایراد سخن پرداختند.

در خاتمه از جانب هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس از زحمات و توجهات شهرداری قدس جهت فرآیند به سازی و تجهیز فضای زورخانه و مناسب کردن آن برای این قشر ورزشی و نیز برگزاری مراسم افتتاحیه مذکور و همچنین هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران و اداره ی ورزش و جوانان شهرستان به جهت توجه و قدر دانی از بانی های اجرایی این مهم و ورزشکاران و پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه ای شهرستان، نهایت تقدیر و سپاس را داریم و از خداوند منان برای آنان توفیق روز افزون و کامیابی مسئلت می نماییم.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"