ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس
ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس

ورزش باستانی شهرقدس

"برگزاری مسابقات زورخانه ای نوجوانان کشور "

▫️مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد.
✍️به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، این رقابتها در سه بخش هنرهای فردی(چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی در اوزان 60- و 60+ کیلوگرم)، تیمی زورخانه‌ای و پهلوانی در اوزان (40، 50، 60، 70، 70+ تا 90 کیلوگرم)  در تیرماه جاری برگزار می گردد.
در این رقابتها که با مشارکت انجمن پهلوانی و زورخانه ای وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود هر تیم شرکت کننده شامل  12  نفر  از متولدین یکم مهرماه 1380 لغایت 31 شهریور 1383 خواهند بود.
لازم به ذکر است: فقط نفراتی مجوز وزن کشی و شرکت در مسابقات پهلوانی را دارند که یا در رشته تیمی و یا یک رشته هنرهای فردی حد نصاب مصوب در آیین نامه را کسب نموده باشند.
بر همین اساس آیین نامه های اجرایی، زمان و مکان دقیق این پیکارها متعاقباً اعلام خواهد شد.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"پیام تسلیت هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس ـ خرداد 1396"

◼️شهادت جمعى ازبرادران عزیزمان راکه درحادثه تلخ تروریستى درحرم حضرت امام (ره) و در مجلس شوراى اسلامى به شهادت رسیدند، به عموم مردم ایران وبه خانواده هاى ایشان تسلیت عرض می نماییم.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

قاب های ماندگار

سمت چپ مرحوم پهلوان سلیمانی وسمت راست محمدرضا طالقانی وسط پهلوان شادروان حاج مصطفی طوسی فینال رقابتهای کشتی پهلوانی دهه 1350

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

اطلاعیه

کانون بسیج ورزشکاران شهرستان قدس در نظر دارد نسبت به صدور کارت های عادی و فعال ورزشکاران شهرستان اقدام نماید.
لذا از ورزشکاران متمایل به عضویت در این کانون درخواست میگردد به منظور تشکیل پرونده و صدور کارت عضویت ، مدارک ذیل را به زورخانه تسلیم نمایند.


مدارک لازم برای ثبت نام ؛
1_ عکس دو قطعه.
2_ تصویر شناسنامه.
3_ تصویر کارت ملی.
4_ مبلغ هزار تومان بابت بیمه .
5_ شماره تلفن همراه،شماره تلفن ثابت،آدرس منزل، کدپستی،تحصیلات(رشته)، گروه خونی،شغل و رشته ورزشی ( پشت تصویر شناسنامه درج گردد)

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"حلول ماه میهمانی خدا، مبارک باد."

شهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَ بَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَان

"روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"لحظه ی ورزش پهلوانی و زورخانه ای در زورخانه ی حضرت ولیعصر(عج) "

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"آغاز ورزش پهلوانی و زورخانه ای در زورخانه ی حضرت ولیعصر (عج) _ شهرستان قدس"

▫️جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران زورخانه ی حضرت ولیعصر (عج)، پس از اصلاح و ترمیم ساختمان این زورخانه ، روز سه شنبه مورخ 96/03/02 در این مکان فرهنگی به اجرای ورزش والایی زورخانه ای پرداختند.

✍️به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس، همزمان با به اتمام رسیدن فرآیند مرمت و به سازی ساختمان زورخانه ی حضرت ولیعصر (عج) واقع در شهرستان قدس؛ جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این حیطه ی ورزشی در روز سه شنبه مورخ 96/03/02 و در زمان رسمی ورزشی این زورخانه ، به برگزاری نخستین جلسه ورزشی در سال جاری پرداختند.
لازم به ذکر می باشد ، این فرآیند ترمیمی که با هدف اصلاح و به سازی ساختمان زورخانه ی مذکور و مبدل شدن این مکان  فرهنگی _ ورزشی به محیطی در شأن تر مناسب تر با هدف و رسالت اصلی آن ، با پیگیری های انجام شده از سوی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس و با عنایات شورای محترم اسلامی شهرستان و شهردار محترم  شهرستان،جناب آقای مهندس کولیوند، صورت پذیرفت ، که این اقدام در واپسین ماه های سال 1395 آغاز و به خواست خدا و با پیگیری رده ها و عوامل اجرایی و نظارتی مربوطه در اداره ی شهرداری شهرستان و نیز مسئولین منتخب از سوی هیأت ورزشی ذکر شده ، در روز های پایانی اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسید.
با توجه به اهمیت نقش مساعد و مناسب بودن محیط و وجوه ظاهری آن در حفظ و ترویج فرهنگی غنی غالب بر آن به عنوان یکی از ارکان های اصلی فرهنگی موجود، امید است فعل مذکور گامی مفید و موثر در پیشبرد اهداف و اجرایی سازی اقدامات مدنظر و برنامه های درخور اعمال شده در این حیطه ی فرهنگی و ورزشی باشد.

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"

"نمای نهایی زورخانه ی حضرت ولیعصر(عج) پس از اجرای تعمیرات_بهار1396"

"روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان قدس"